Kändislunch på Kungshallarna

Hej och hå vilken underbar dag det blev efter en rent ut sagt helvetes-helg! Igår morse messade min kompis Åsa mig och frågade om vi skulle ses på måndag. Jag har inte velat nåt annat i ett halvår än träffa mina falu-kompisar så det är klart jag sa ja!
Vi satte oss i kungshallen och strax kom Idol-Robin dit också, och satte sig vid bordet framför mig. Fin utsikt, om man säger så. Jag låtsades ta ett kort på min kompis assistent så då fick jag med ryggtavlan på honom...hmm.

Har ju glömt att berätta vilken underbar rea vi hamnade på i fredags. Dom skulle stänga bok-och cd-affären på outleten i Barkarby. Mer än så behöver inte sägas till mig när den affären har 30% rea i vanliga fall. Jag köpte den första boken om Elsa "Elsas Mode" "Beck - Levande Begravd",en LCHF-bok och en tv-serie - för 69:-!!!

ÅÅh, man blir verkligen sant lycklig av att shoppa!! Och när jag ändå var i farten köpte jag "Det femte offret" av Mari Ljungstedt på Willys igår. Neej, jag är ingen shopoholic....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0