Härlig dag med syrran



Såhär fint var det i Hammarby Sjöstad när vi var där nu på kvällen! Annars har dagen bestått av mys på Fridhemsplan där vi fick så läckra våfflor, och så ett till besök på ett nytt Myrorna där jag hittade en bok till. Har köpt flera på bara några dar nu. Och snaart, snart får jag läsa "Pythians anvisningar" som E.s mamma köpt till henne. Det är den tredje och sista delen i trilogin om Victoria Bergman, och, jag är ledsen Stieg Larsson, men nu har du mött din överman i skrivna deckare. "Kråkflickan" och "Hungerelden" är det bästa jag läst nånsin!! Vill bara läsa bok nummer 3 Nu; Nu Nu!!!

Annars har mina första semesterdagar bestått av genomgång av mina gamla videoband! ÅÅH vad kul det är att se "Vita Lögner" "Rederiet" och "Nya Tider"!!! Speciellt när man får se sig själv ibland, hur tordes jag det egentligen?? Det kan man verkligen undra. PUSS på er!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0