Äntligen är den min!

Boken om världens bästa tv-serie! "Beverly Hills 90210"!! Looove it!! Önskar att dom nån gång i sina liv ska få veta hur otroligt mycket dom betydde för mig under min gymnasietid, dem sex ungdomarna i BH. Ofta kändes det som dom var det enda jag hade, i ett hårt och iskallt Skärholmen i början på 90-talet. Där reglerna var: Lär dig sköta dig själv eller dö. Onsdagskvällarna var som en oas i helvetet, där vi såg på "Bullen" och "Beverly Hills" efter varandra. Dom blev mina låtsaskompisar, och Jim och Cindy blev ett slags universalföräldrar för alla.

Skall bli mycket intressant att läsa om det var så mycket intriger och kontroverser under inspelningarna som det påstods. ÅÅh, denna bok har verkligen varit lika efterlängtad som dom två böckerna om Europe och Kee Marcello. Har ju väntat i sex år på att den skulle komma ut på svenska men när den aldrig gjorde det, föll jag till föga och jag lär väl få mig en ordentlig engelskalektion nu då!!!

Shout!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0