Underbara 80-tal

För jag antar att den är därifrån. Det görs inte såhär bra ballader nuförtiden. Har letat ihjäl mig idag efter en speciell AOR-ballad från 80-talet som jag vet är svinbra, men det hjälper inte då jag inte vet vad varken låten eller bandet heter. Har bara för mig att gruppen är från Tyskland och vet att låten är en sån ballad som jag svimmade av när jag hörde på den tiden.
Och herregud vad jag vill vara i Vansbro i helgen! Björn Lodin Band ska dit och spela. Han var sångare i Sex Feet Under och Baltimoore när det begav sig. Och alla som känner mig vet hur länge jag letade efter en låt med Six Feet Under, utan att veta att Kent Jansson spelade i det bandet då. Han fyller för övrigt år imorgon, stort GRATTIS Kent!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0