Underbara röst!

Har ikväll, som så många andra kvällar, suttit och druckit te och lyssnat på underbara Melissa Horn♥. Hennes texter är så underbara så det går inte att beskriva. Dom tröstar en när man är ledsen, och gör en också glad för att hon bara är så härlig!
 
"Jag skulle aldrig vara mot nån annan, som du e mot mig"
 
"Jag ligger gömd under löven, jag ligger gömd under snön"
 
"Jag måste ändra historien, jag måste skriva om dom där sista orden"
 
 
Och folk påstår att jag är bra på att skriva, vilket skämt. Idag har det varit en dryg dag på många sätt, så därför var det skönt att slappa med lite soft musik såhär på kvällningen.
Gonatt på er!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0