Världens näst bästa

 
Den här låten är och förblir världens näst bästa ballad. Jag blev så sugen när jag hörde dem sjunga "Sylvias Mother" förut idag. Vem som är den bästa? Jag har faktiskt inte riktigt bestämt mig. Antingen är det Scorpions "Still loving you" eller så är det den där låten som jag vet att jag nämnt här nån gång förut, den där låten som aldrig blev utgiven på skiva ni vet, om ni läser min blogg noga. Så ta åt er, Kent Jansson, Stefan Morén och resten av gänget i Keen Hue, det är faktiskt ni som har skrivit världens bästa rockballad. Vad den heter?? "Take It Or Leave It". Vilken är det, undrar ni som inte befann er i Vansbro under 80-talets senare hälft. Jag önskar såå att man kunde streama kassettband, för då skulle ni få höra, men det går ju tyvärr inte, så ni får nöja er med the second best.
Har för övrigt varit på en mycket bra film ikväll! Hamilton!! Älskar dig Persbrandt♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0