Jag är bara såå lycklig...

...för nu har jag äntligen hittat LP:n med Shanghai som jag har letat efter såå länge! Igår tipsade min f.d. klasskompis D. mig om att det fanns en skivaffär på S.t Eriksgatan som sålde gamla skivor. Och jag åkte dit och köpte Swedish Erotica och Baltimoore, bara det var ju en höjdare. Och idag åkte jag dit igen för att fråga om Shanghai, och nu är jag så lycklig så jag nästan gråter - dom hade den!! Så nu har jag köpt 4 LP-skivor på 1 dygn - tack vare dig, Berka!! Jag var nämligen in på en annan affär och köpte Europes första LP igår också.
Så nu ska jag bara luta mig tillbaks, lägga på "Ballerina"-spåret, svika mina fasta tonårsprinciper om att vara hårmetall-älskare, och bara njuta av briljant, svensk synthpop när den är som bäst!!! Saken blev ju inte sämra av att jag fick en signerad Tone Norum-singel på köpet också!! Och snaart är det dax för världens bästa syskon-konsert i Upplands-Väsby♥♥♥
Det var väl inte underligt att jag gillade dom, herregud så snygga!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0