Vaken

Jag är så innerligt trött på att vakna 5 varje morgon, vem fan gör det mer än jag! Om man ändå kunde gå upp själv!! Ikväll är det en match med gamla Djurgårdare i Trångsund, Rompa och Björne Nord t.ex. Men vet inte om jag hinner hem från sjukhuset i tid. För att inte tala om hur trött jag är på alla dessa sjukhus-hjälpmedelcentralen-sjukgymnastik-besök som aldrig leder nånstans. Det är vår nu, jag vill sitta och fika på stan som alla andra! Men nejdå, det blir en timme på ett sjukhus idag igen, om det räcker. Visst ja, jag glömde att dom vill att jag ska hämta underlägg till foten på vårdcentralen oxå...Nåja, imorgon tänker jag inte titta åt ett sjukhus på hela dan!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0