Hero

 
 
 
När livet känns orättvist och svårt att förstå har ni alltid funnits där och varit mina hjältar:
 
Av hela mitt hjärta:
JAG HATAR FÄRDTJÄNSTEN! Den borde döpas om till färdhinder istället!!!
Då skulle jag av snällhet mot dom ringa och säga att jag hittat ett annat färdtjänstkort så dom inte behövde skicka nåt nytt. Då fick jag en utskällning där dom sa att man minsann inte fick ha två kort att åka med, och han skulle genast spärra det jag hittat, så nu kan jag i alla fall inte åka på en vecka!!! Men för allt i världen, jag har ju TAPPAT det andra!!! Det är då väl fan också, när man bara försöker vara hjälpsam så får man bara skit tillbaka!! Och det värsta idag var mannen på kundtjänst som satt och försökte påstå att vi åker färdtjänst GRATIS!!! Alltså, hur kan han få sitta där han sitter utan att veta hur mycket vi betalar för att få åka??? Skandal!!! Nä nu skall jag lyssna på min favoritlåt för tillfällt, och sen ska jag SOVA!!!
 
"Of all of the words my heart can sing"
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0