Husarrrest!

Jaha, då har jag lyckats tappa mitt färdtjänstkort igen. Och nya reglerna är att man inte får åka innan man får ett nytt. Jag har lust att säga som i Huset fullt: - How rude!! Tror dom att man inte har nåt liv eller??? Tänk om jag haft ett jobb då!!?? Vi har ju inte ens en chans att köpa en remsa som andra kan!! Jag skulle vart på service med permon idag, men det är precis som om dom tänker att det inte spelar nån roll för att vi ändå inte har nåt jobb, typ! Såhär skulle dom aldrig kunna behandla resten av befolkningen, Gud vilket liv det skulle bli, om dom tvingats betala vanlig taxitaxa i en vecka. Dessutom skulle dom få ersättning för en sån sak! Och allt för att do inbillar sig att man kan åka på nån annans kortnummer...GRRR!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0