Love Songs-skivorna

Nu sitter jag återigen här och lyssnar på en av mina underbara Love Songs-skivor. Och tänker på den tiden då dom betydde allt för mig. Då när min kompis köpt dom på tv-shop och vi stängde in oss på hennes rum och lyssnade halva nätterna.Allt för att glömma var vi befann oss, iaf jag. Jag är så oerhört tacksam för att jag hittat dom igen!!
Annars får jag allt vackert sitta här en vecka, då färdtjänsten vägrar släppa iväg mig utan kort! Kul och det som är melodifestival på lördag! Jag hade ju nästan tänkt åka dit ju...Nu kan jag inte ens åka till D. ju...Och jag missar premiären på nya svenska thrillern oxå, med Tuva Novotny och Linus Wahlgren...SUCK. Skulle tro att det blir Huset Fullt- och Bevvan-maraton istället...mmm ljuvliga DVD-boxar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0