My dreamholiday

Tänk att en film på en karusell kan göra mig helt tokig av lycka.. Vad gör man inte när man är sjuk? En kompis hade satt in en bild på en karusell från YouTube vilket jag ju inte alls gillar, men sen länkade det till filmer från Universal Studios och Beverly Hills... så nu har jag "åkt" båtturen genom Jurassic Park, hälsat på hos Simpsons, sett Harry Potters värld, (åtminstone fått höra hur det ska bli), Nästan blivit uppäten av "Hajen"...och titta vad jag hittade. En vacker dag, om jag så ska rymma till Altadena  själv, ska jag åka vägen som går förbi dom två husen i Beverly Hills 90210...Vilken tur för mig att Altadena ligger i Los Angeles då, så jag kan åka till Venice Beach samtidigt,,,keep on dreamin...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0