Luciashow och eftertanke

Försöker landa efter den värsta veckan på länge...och den bästa helgen i år. Efter två veckor med två själmordsförsök bland anhöriga till mina anställda och ett dödsfall, + en uppsägning från en anställd, är jag helt slut och orkade nästan inte gå på teatern i fredags. Men det var en himla tur att jag gjorde. Anastasios Soulis, jag älskar dig. Gud vilken positiv energi jag fick av teatern. För att inte tala om Luciashowen med min kusin igår! Det är verkligen som deras regissör Mo säger: Musik gör nåt med människor. Och herregud vad jag saknat Viveka och Anne!! Bästa ni!! Man blir så mycket friskare av musik och teater! Det är den bästa terapi som finns!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0