Lyckligast i världen

 
 
Är jag faktiskt just nu!!! Igår såg  jag plötsligt att David Hasselhoff är i Stockholm för att spela in en talkshow. Blev helt galen av lycka och tänkte att jag måste ut på stan dag och leta. Stalkning på hög nivå, jag vet. Men som jag har längtat, väntat och drömt om att få åka till USA nån gång, till Venice Beach, Los Angeles, till stranden där allt hände. Och kanske, kanske få syn på nån av dom nånstans i vimlet på kändisstritorna over there. Och så ser jag plötsligt, att dom söker publik till talkshowen!! Så jag har ringt och ringt idag för att försöka få en plats - och vet ni vad?? Jag ska vara med i morgon!!! Det är helt otroligt, helt overkligt.
Man kan nog inte bli lyckligare än såhär!!!
Well, Mr Buchannon, see you tomorrow!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0