Cristina Yang

Nu har jag övat tårkanalerna igen kan jag säga, för nu har jag sett det sista avsnittet av "Grey´s", och Cristina flyttar därifrån! Herrejisses, så sorgligt! Hur ska Meredith och hon klara sig utan varann? Dom är ju varandras personer. Jag vet att det blir väldigt mycket prat om denna tvserie här nu, men ni som inte gillar det får väl byta blogg då, helt enkelt, för den är det absolut bästa som hänt mig!! Nu måste jag vänta på fortsättningen precis som alla andra fått göra sen 2005, hur ska jag klara det? Utan abstinens alltså...jag som får abstinens varannan timme i vanliga fall.
Nåja, ska försöka ta mig in i nån annan serie..."Blacklist" eller "90210" t. ex.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0