Scorpions

Vet ni vad?? I förrgår hände nåt underbart! Eller om det var i onsdags. Jag läste nånstans att Scorpions skulle spela på Dalhalla i sommar, men trodde naturligtvis inte att det var sant. Sen satt jag och lyssnade på Rockklassiker  i förrgår morse och då säger Anton Körberg: Scorpions spelar på Dalhalla den 11 juli och biljetterna släpps klockan 09:00.
Jag bara skrek. Det var sant!! Herregud, det var ju för bra för att vara sant!! Och varför i hela friden väljer världens bästa rockband att komma till Dalarna när dom äntligen besöker Sverige??? Jag funderade inte många sekunder, kanske en halv, innan jag ringde och beställde biljetter. Dom var svindyra, men skitsamma. Tackar min lyckliga stjärna att jag har min släkt i Dalarna. Hur jag sen ska ta mig från Äppelbo till Rättvik blir en senare fråga.
Jag ska få se Scorpions igen...för första gången sen -91!!
Och framför allt, jag ska få höra världens absolut bästa rockballad live igen:
 
"Time..it needs time, to win back your love again"..
 
I´m still loving you, Scorpions♥♥♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0