Ricky Van Shelton

Han har gjort det igen..Ricky Van Shelton. Vem är han egentligen, countrysångaren som dök upp i Baywatch för sisådär en 20 år sen och fullständigt golvade mig med en sång om att prata med gud.
..nu har han gjort det igen...
När jag har en av min rastlösaste kvällar på länge, då jag inte vet om jag vill spela piano, gå ut och gå, eller skriva dagbok om det hemska mötet vi hade idag, dyker han upp från ingenstans, och baske mig om jag inte måste köpa en skiva med honom. Vilka texter. Vad hade musiken varit utan det amerikanska språket, säger jag bara. 
Jag har gjort mig osams med mitt assistansbolag...bra gjort, Maria. Men då dom fan inte fattar, att jag ORKAR inget mer nu, så vad gör man?? Jag är dödstrött på att ha assintron klockan 22 på kvällarna, bara för att det är så mycket sjukt hos mig hela tiden. Vad är det dom inte fattar med att jag tycker det är orättvist att vi aldrig får säga att vi "jobbar" på obekväm arbetstid trots att vi inte vill och inte får betalt för det. Vilka andra arbetsledare jobbar gratis? Bara för att vi är "kunder" så jobbar vi inte, eller?? Är så jävla trött på att vara handikappad just nu. Iaf trött på att ha assistans...
ibland önskar jag att jag också vore en sån som "Talking to god".


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0